Godnatt!

Här sitter jag i min ensamhet och kollar på nån film på 5.an. Marcus drog just på 3.an och jag orkade inte följa med för jag är fortfarande slö. Så det blir väl sängdags efter de här inlägget för jag ska dessutom upp och jobba imorgon och det lär vara fullt upp eftersom det är Söndag och då kryllar det av turister som ska förbi. På tal om jobb så stängde vi en timme tidigare idag för det var inge folk... Skönt men jag hade ändå slutat klockan 7 men det var väl skönt för dom andra.

Nä fy fan, Godnatt!

Kyss

Kommentarer
Postat av: Mamma med stort M...hehe

Vad är det för operation dom ska göra????!!!!Ska dom möblera om truten eller???



=)kramizzz

2008-11-09 @ 15:55:16
Postat av: Alina

Hoppas du haft en fin dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback