fyy fan

Jobbade idag, slött som fan! Sibylla har ju nyöppnat så dom har som "premiär priser" på maten så det är rätt så billigt där nu så alla far ju dit och äter så vi gör absolut inget om dagarna. Det är bara pizza, vilket jag inte gör. Såååå tråkigt som fan i alla fall. Sen så stänger vi klockan 20.00, gissa vem som kommer 5 jävla minuter i 8 ???!!! Jo, en hel jävla buss med militärer!! Så det var som att vakna upp ur graven och springa 10 mil på 1 sekund... Så jag kom hem klockan halv 9 och nu är jag död. Jacki var snäll och lät mig gå för annars hade jag fått vara kvar tills 9 och städat matsalen där dom har suttit och grisat. Hur som helst, jag drog halv 9 och tänkte att , fan vad skönt de ska bli att duscha när man kommer hem. Jag sätter mig i bilen far ut från korsningen med Marcus ---> bakhjuls drivna <--- volvo... Ni kan ju bara gissa vad som händer när jag läggen in en växel och ska köra ut. Jo, jag sladdar och skriker som en stucken gris, snurrar 1,5 varv mitt ute på vägen. Gissa vad som är typ 10 ifrån mig också, jo. MASSA militärer som bara står och glor på mig (!) Jag ville bara döö. Så jag sitter där mitt i vägen, med bilen tvärs över också. Funderar vad dom tänker, dom trodde väl att jag försökte vara "cool" eller nått, lägger in 1,an , vänder bilen och kör mot statoil och vänder där och kör som en jävla snigel förbi bussen...... Pricken över i.et var ju att chefen, som JUST då hade gått ut och skulle plocka in skylten såg hela händelsen och skrattade åt mig..
Jaja, Matilda fick sig i alla fall ett gott skratt när jag berättade det för henne.

Nu ska jag se tv.
Kyss

Kommentarer
Postat av: ANgelic

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH

2008-11-13 @ 23:25:34
Postat av: Mattatila

JA DET VAR DET BÄSTA PÅ LÄNGE. !!!!!!!!!! AAAAAAAAAAHHHHHHHHHAHAHAHAHHAHA

2008-11-14 @ 17:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback