blaaaah

Jag kom hem för snart en timma sen, Marcus och Christian for till Stensele och skulle göra nå skit med bilen. Så här sitter jag och lyssnar på "All summer long - Kid Rock" vilket bringer fram fina/roliga/underbara minnen...

Enligt pappa så har jag fått 2 brev på engelska och jag har fan ingen aning om vem det kan vara ifrån. Men pappa skulle kolla vem det var ifrån när han kom hem. Mamma och pappa var på besök idag på Frasses, var roligt att träffa dom. Jag fick faktiskt lite hemlängtan. Jag saknar min kisse katt <3 och Mulle, lilla busis!

Men jag ska jobba nästan varje dag den här månaden så det får bli i början av December som jag åker upp en sväng och kollar läget. Sen så ska jag ju vara där 2 veckor över jul. Det kommer bli så kul för man får ju roligt besök från Holland (!) :)

JAjaa, nuu ska jag kolla runt lite på internet och sen ska jag glo lite på tv :)

Kus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback