- 8 grader med Frost. Vilken dag!

Jag kom nyss hem från jobbet. Jag skulle egentligen vara ledig idag för det var en annan som skulle jobba idag men tydligen blev denne person "sjuk". Fy fan, nu har jag jobbat 9 dagar i sträck och den 10.e blir imorgon. Plus att det har blivit så jävla kallt ute, klockan halv 12 gick jag ut för att skrapa bort frosten från rutorna och jag säger då det, det gick fan inte!!! Jag var på dåligt humör och det gjorde ju saken inte bättre, Stod där ute och frös röven av mig i -8 grader, svor alla fula ord jag kunde och tog i för kung och fosterland för att få bort skiten från rutorna, men allt förgäves. SÅ jag lyckades skrapa fram ett litet "titt hål" så jag kunde se vägen i alla fall. Sen var det bara att gasa och hoppas att ingen skulle gå över vägen. Jag kom i alla fall prick 12 till jobbet. Fy fan. Plus att man var ute igår så suget för att jobba låg ju inte på en hög skala!
Jag ska i alla fall gå och duscha nu för sen ska jag och Marcus på middag hos hans mamma och pappa och jag tror att hans syster och hennes familj ska också äta, det blir roligt! Då kan jag busa med sötaste lilla Yonas! hihi.

som sagt så blev det hotellet igår och det var väl så där, det var roligt att se vilka som hade klätt ut sig! Jag är trött som ett svin nu så jag tror att en dusch kommer göra susen!

Kyss

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad jobbigt. :s Men som min pappa alltid säger, den som sticker fram fötterna och visar att man vill jobba, det är den som kommer få mer arbetschanser i framtiden också. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback