hihih

Det är jätte fint väder idag. Vaknade upp, va ute och gick en timma, fikade och så har jag suttit och löst lite suduko :) Känner mig som värsta tanten nu ;P

Jag börjar jobba kl 2 idag, lär nog inte vara nå folk alls idag typ.. men men. Hade hellre varit och skotrat och myst.
Jag är avis på Daniel och Emmy som säkert har det jätte mysigt där uppe i snön. suck..

På tisdag morgon åker jag till Hemavan, har inte varit hemma sen nyår så det blir ju kul att träffa min kissewisse! Måns! <3 Börjar jobba kl 13.00 då på ett bröllop med matilda. Vi ska servera och så, vi jobbar tills 22.00, ev längre.
Mycke pengar iaf ;)


Näni, nu ska jag gå och snyta mig. Jag är förkyld ännu en gång :/ Blev frisk för 3 dagar sen .. surt.
Jaja, vi ses på Frasses!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback