Hejhej.

Nu sitter jag på skolan och jag har ett fell hål i typ 1.5 timma :/
Jag är dyngförkyld och vill vara hem och sova. Funderar på att åka hem faktiskt.
Men då är de ju den där jävla matten som är torsdag och fredag som jag måste gå på för annars hinner jag inte i kapp.. Suck.. Det ska bli skönt att ta studenten men santidigt kommer det kännas liiite tragiskt för att man skiljs från sina klasskompisar och andra vänner. Man har ju bott här i Lycksele i 3 år nu och så ska man flytta iväg och man kommer ju typ aldrig tillbaka igen. men men, the life must go on.

Undra vad man ska göra efter? alltså jo, jag ska ju jobba ett tag tills jag vet vad jag vill bli men med VAD ska jag jobba?
jaja.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skiva. Har god tid på mig så .. Äh, jag tror inte att jag orkar skriva något åndå.
Jag vill heeeem. Men jag kan inte.
Undra vad man skulle ha gjort i helgen, jag ska till Storuman. Får se vad det händer där. Ska förmodligen jobba och steka skitmat.. Får se hur jag mår i helgen, hoppas jag är frisk då och inte sämre för jag behöver pengar eftersom vi ska fara med klassen till London den 12.e maj!
Det blir najs som fan.

De här året blir spännande.. Några saker att se fram emot:

1. Påsklov
2. London
3. 19 år
4. Balen
5. Studenten
6. Flytta
7. Storumandagarna
8. Tärnamarknad
9. Utomlandsresa med Matilda
10. Jobba för att tjäna ännu mer pengar till roliga saker. (och överleva)

Nä usch, nu ska jag kolla vad arbetsmarknaden har att erbjuda ;P


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback