Ey

Jag tror fan jag fick något allvarligt fel i min hand..
Jag åkte buss idag och innan jag skulle kliva av bussen så tog jag på mig min jacka och på något konstigt jävla sätt så slog jag armbågen i armstödet. Hela handen domnade bort och jag fick spykänslor. Kändes som jag skulle börja grina.,. Men jag kunde röra den så jag har inte brutit nått.
Men det sticks i ring och lill-finger som fan. direkt jag nuddar där så bränns det.
Jag tror fan jag kapade en nerv på mig själv :b fy fan va ont de gör!


jaja, Får se om det blir att worka i helgen, jag hoppas det för att få pengar till London men det skulle vara skönt att få vara ledig nån helg :)
Undra vad man skulle ha gjort i helgen isf... Undra om det är fest nån stans. Är sugen som tusan på att festa men det suger att jag är förkyld!

Skolan... Jag har så mycket kvar att göra, alldeles för mycket. Längar tills Studenen.

Nä nu ska jag sluta att svamla och snoka lite. Kyss ;-*


Kommentarer
Postat av: Jessica

Krya på dig handen :P

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback