Tjo.

Idag började man jobba, ska jobba tills Augusti och kanske även in i September, kändes okej att jobba för det fanns saker att göra hela tiden så det gick bra.
Kassan är old fashion men he dug.

Helgen efter midsommar är det Storumandagarna, jobbar den helgen men jag slutar ju 1 på lördag och ledig söndag så det blir nog att dansa sig dit då med Matilda.

Sen v.30 är det Tärnamarknad. Fick ledigt då för att jag ska ju jobba på marknaden och tjäna mer pengar ;) Plus att det kommer massa roligt folk dit och det är jämt roligt där ! hihi.

SEN !!, den 13 - 25 Augusti, åker jag och matilda till...... HOLLAND !!! WOHOO !!

Jag längtar så jävla mycket! Ska samla pengar som fan och sedan ha roligt för hela slanten! Shit pommfritt.

Sen ska jag leta en lägenhet att bo i. hihi.

Det enda tråkiga denna sommar är att jag ska till lycksele och städa ur min lägenhet som jag har bott i 3 år i. .... Jag hatar min spök-lägenhet men jag kommer ändå sakna mitt hem... jaja.
Livet måste fortsätta.

PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Julia

hej, jag har en tävling i min blogg där man kan vinna en design som man själv väljer hur den ska se ut, kolla in om du är intresserad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback