Farväl Lycksele.

Nu har jag just kommit från Lycksele. Har städat ur den, sagt hejdå, gråtit en skvätt och låst den.
Det kändes jätte hemskt. Alla minnen, alla roliga stunder och alla stunder för mig själv utan den jobbiga omvärlden.
Men men, nu får man skaffa sig nya minnen och roliga stunder, jag hoppas att dom en del av dom stunderna kommer bli med dom sötaste och underbaraste i min klass. Kommer sakna dom så mycket.
Huvva, det känns så hemskt... tänk, jag kommer ALDRIG mer att få sitta och mysa i min lägenhet, kommer ALDRIG mer att låsa upp den dörren och gå in där... aldrig... </3

Jaja, Midsommar då ? Det var väl inget speciellt med det.. Det enda "stora" va att man åt en lite finare middag. God var den väl men alltså.. Midsommar för mig känns inte som nått speciellt. Kanske är för att man aldrig firade den som nått stort under sin uppväxt. (?) äh, jag vet inte. Men nästa år, när man har en ny lägenhet. ( förhoppningsvis utan spkt laban ) så kan man ju dra dit några vänner och grilla go mat´n, ta sig en lappdödar och leva livet (:

På onsdag bokar vi färden mot Holland. Då är det No turning back. Lika bra det, ;) bättre det är om det hade varit så att man kanske kunde förlora resan :P Holland, here we come!



Es 3. Kommer sakna er. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback