Ute i solen.

Det har jag varit hela dagen. Det har varit varmt som tusan, runt 34 grader varm. Så färg har man fått. Det är ju bra så man inte ser ut som ett lik när man kommer till Holland. Det är ju synd att sommaren inte varar lika länge som vintern gör.. Jag älskar vintern men hatar att frysa, så därför älskar jag sommaren mer, om det är fint alltså.

Jag ska kolla vad det blir för väder imorgon, tror inte det blir bra men jag får väl sen. Brb.
tillbax.. ja du, det blir ju upp mot 27 grader varmt imorgon på förmiddagen och en bit in på eftermiddagen, sen blire lite moln, troligtvis en regnskur men sen vid 19-20 tiden klarnar det upp igen.. jaja. . Får väl stiga upp tidigt så man kan gå ut och steka lite kassler.

Nu ska jag se "ps. I love you" som vi har fixat på en skiva och sen kanske en till film , och sen blire sängen som gäller.
såå, vi hörs!

Herrååå.

Kommentarer
Postat av: emmelisan

åh den filmen är så vacker, och så sorglig! Jag grät konstant hela filmen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback