Tärnamarknaden

Nu var den över, jag och Matilda har jobbat hela helgen i den där matvagnen. Det har gått bra, världens bästa chefer har vi också, dom är uppe varje år på marknaden ocg vi får jobba där då. 100 kr timmen och tiden går fort.
Igår var det dock jobbigt att jobba, trott som fan efter 3 timmars sömn. Så igår kväll blev det inte en sen utekväll, slocknade fort, nästan direkt jag la mig i sängen. Så idag jobbade vi, pigg och fräsh men ändå lite sliten :b

Imorgon är åker jag till mitt vanliga jobb, eller jag åker dit men jag börjar inte jobba förrän på tisdag. suck.
Nästa att se fram emot är HOLLAND !!  det är bara 17 dagar kvar !! :D

jaja, nu ska jag kolla runt lite =)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Alisa

GRATTIS MADDE! Kolla min blogg;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback