Sommar?

Äntligen! Hoppas att detta väder håller i sig ett jävla bra tag, jag är så less på regn och åska och kyla!
Hoppas det är fint väder i Holland i Augusti, har ju hört att juli- September är fina månader. Så, men får bara hoppas på det bästa, tror nog att vi kommer få det roligt iaf (: Det enda jag har i huvudet är Holland, Amsterdam, Horor. ( Skoja )
Nä men, jag ser fram emot det som fan, Holland kommer nog bli ett av årets höjdpunkter!
( Dvs under rubriken "roligast i år", där står då London och Studenten. )


En liiten detalj bara, det ser ut som att vi ( jag och matilda ) Kommer att få åka buss ner till Sthlm dagen före så vi är där på morgonen... FY FAN. men vad ska man göra när planen kostar nästan 3 ggr så mer ?. Det är ju sjukt!
Plus att flyga inrikes är dyrare än att flyga utomlands.. DET är ju sjukt.
jaja. Nu ska man sluta deppa , än fast resan tar 12 timmar med buss och man kommer ha sitt-sår ungefär 3 ggr längre så under tiden på bussen så kan man prata med matilda, se film, ha mysigt, sova och tänka nån gång under bussresan att; "om ca 16 timmar är vi i Holland, om 6 timmar sitter vi på planet till Holland". ojoj.

Holland baby, Holland.


Kommentarer
Postat av: Anneli A

Men du! Det är inte så farligt att åka buss till sthlm. Om du kan sova på bussen så är det ett plus. Då går ju allt tusen gånger fortare. Roligt för dig att få åka utomlands dock. Jag är avis.

2008-07-09 @ 19:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback