Sommar...

...? Nej, det känns som man bara sitter och väntar på att sommaren ska komma. Vad har hänt ?
Dom säger ju att jorden ska bli varmare pga växthuseffekten och de där, men det verkar ju fan inte som det.
Vi här i norrland får väl en ny istid.
Jag är så less på denna kyla. Okej, det är väl inte svinkallt men det är då fan inte sommar heller.  NÅN dag har det varit fint väder och varmt, NÅN dag, men det kan ju vara varmt NÅN dag på vintern också. Åh, jag är så bitter nu för jag vill ha värme. Jag som jämt fryser.

Finns dessutom inget att göra inne heller, och speciellt inte i storumans kommun. Jag tror jag ska fara och fiska kanske, det är alltid roligt. Jag älskar att fiska. De som aldrig har gjort det borde prova!

Jag vill också kunna göra en fin blogg, en personlig blogg med fin bakgrund och text färg. Men jag har ingen aning hur man gör, och jag antar väl att det är svårt att fråga nån eftersom det säkerligen är svårt att förklara. Jag måste hitta nån kompis som kan göra det åt mig. Det är ju så tråkigt med en vit blogg, och dom andra är så fula. Hmm.

Jaja, i helgen är det iaf Tärnamarknaden, vilka ska dit ? JAG! Hoppas det behagar att vara fint väder då i alla fall.
Imorgon ska jag jobba och sen bär det av då hem till Hemavan, jag längtar tills jag får pussa på min kära lilla kissiwisse Måns <3 Jag har saknat hans nos och han morrhår. åh, jag kommer nog att äta upp han. PUSS på han.

Ik hou van jou ! <-- Holländska (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback