ONT !

Varför ska man ha så fruktansvärt ont i halsen, och ont i huvet får jag när jag tar i och ska hosta. Jag orkar inte, men som sagt äre ju tur att jag är sjuk nu och inte sen .
Undra hur det känns att hosta eller nysa när man är gravid? Huvva, jag skulle vara rädd att ungen skulle flyga ut eller nått.
Stackare,.

Nu är det bara 24 dagar kvar tills vi åker till Holland, jag längat så mycket och jag ser fram emot det jätte mycket!
Jag har dessutom fått höra att augusti och September är bland dom finaste månaderna i Holland, alltså värmen.
Finaste är nog på våren när Tulpanerna växer fram.
Så , jag tror inte vi behöver frysa eftersom Holländarna sover med fönstret öppet, än hur kallt det är . = jag skulle dö.
Jag räknar varje dag.

Undra vad man skulle ha gjort nu då... Jag tror jag ska gå ner, lägga mig i sängen, ta en snus, rita ett kryss över en dag i min "dagar kvar till HOLLAND" kalender och ringa till Matilda och hoppas på att hon hör vad jag säger eftersom jag låter som en ; (mycket)

1. Karl
2. Bakis gamling
3. Kedje-rökare
4. Som jag har nyvaknat ur graven
5. Om jag skulle ta en lång ton i 30 sekunder så skulle man tro att det är nån cross som kommer och kör.
6. En pensionerad "the grudge".

Den sista är nog det jag mest låter som .

Nä nu ska jag göra det jag skrev här ovan, snyta mig innan jag gör detta och gå ner för trappen.
KÖR BA så läng man lev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback