Hemavan

Nu har jag kommit hem, första gången på hela sommaren, sist jag var hemma var 1.a maj. Känns roligt och skönt att få träffa och se att min lilla kisse är okej och mår bra. Han nästan skrek när han såg mig, eller först kollade han bara på mig men när jag sa heej mååns så klickade det. Jag älskar min katt <3
Undra vad man skulle ha gjort ikväll. Ska nog bara vara här och ta det lugnt, sen imorgon ska jag väl göra detsamma. Men på Tordag blir det nog att fara över en sväng till norge, förmodligen shoppa och se nån ny film som går på bio.
Sen på Fredag - Söndag är det tärnamarknan och då ska jag jobba lite och tjäna pengar och sen på kvällen blir det lite roligare för pengarna man har tjänat. Men jag måste nog försöka spara lite eftersom helgen efter ska jag och Matilda fara till Umeå och inhandla lite nya kläder tills man åker iväg (: Längtar så mycket. (som jag redan har sagt 1000 ggr).
Snart kommer pappa hem, han slutar kl 8 så han borde vara här när som helst. Han har jag redan träffat men det blir ju roligt ändå. Jag kom på nu vad jag ska göra imorgon, jag ska fara och hälsa på farmor och farfar ! Dom har jag saknat, det har ju varit så synd att jag inte har kunnat träffa dom varje dag som förut eftersom jag har bott och gått skola 25 mil härifrån, men imorgon ska jag dit.

Nu ska jag gå och pussa på min kisse för nu sitter han nedanför mig och kollar, nu hoppade han upp.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback