Hej.

Jag tror jag ska gå ut idag . Det är inte jättefint väder men det är iaf lite sol. Måste ju passa på idag för imorgon jobbar jag ett monsterpass! Så om det är fint väder imorgon medans jag sitter inne framför kassan och ler mot gamlingar, så kan jag ju tänka att jag iaf var ute igår. hmm...

Holland närmar sig, jag längtar bara mer och mer för varje dag! :D

Idag kommer marcus´s, systers barn och sambo hem från Marocko. Dom har kört i 5 dagar och nu tror jag dom är hemma, eller så kommer dom om vilken minut som helst! Helt fantastiskt att han orkar köra 600 mil med 3 ungar i bilen.
Undra om dom är bruna? ;P Har saknat dom, kommer bli roligt att se dom! (: 

Jag har fått en ny bästis, Yonas.
Varje gång han ser mig ler han och säger "böh" (inte för att jag ser ut som ett spöke, för att vi brukar leka typ kurragömma och sen hoppar jag fram och säger "buu"). Anyway, igår när jag kom hem till Maria så va han i ett annat rum och när han hörde att jag började prata så hörde jag hur han försökte springa mot mig, när han såg mig sa han "bööh" och sen sprang han och kramade om mina ben ett tag, sen kollade han upp på mig, log och sträckte upp armarna . AW !
SÅ JÄVLA SÖT HAN ÄR!       I <3 HAN

Jag vill ha han.

Längtar tills dom kommer hit så jag får pussa på han!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback