Hallao.

Här sitter man, i mitten av juli och är dyngförkyld! Fy fan, jag har så ont i halsen att jag vill bara sova, men det går inte, för att om jag lyckas somna så vaknar jag lika fort av att jag inte får någon luft. Jävla näsa.

Jaja, jag är iaf ledig imorgon men inte på Lördag , hoppas det har blivit bättre, men jag tror ikket de.

I helgen är det åsele och helgen efter det så är det tärnamarknaden, kul. Ska inte på åsele eftersom jag jobbar, det hade varit skoj iaf, men jag tror att tärnamarknaden kan bli rolig iår, för den har varit rolig alla år hittills.
I år ska jag ta det lugnt så det inte blir som förra.

hmm,, jaja. Vad har jag mer att berätta. Jo, om 25 dagar åker jag och min kära Matilda till Holland. Fy fan vad jag längtar, finns inte ord att beskriva. Men jag kommer nog poopa ner mig när vi ska flyga, det var ju inte min roligaste upplevelse om jag säger så sist (och första gången) jag flög.
Men men,  1+ 2 timmar och sen är man framme hos "dutcharna" :P

Jag funderar på att tatuera mig, troligtvis blir det så, en liten nånstans, men vad och vars ?
Ja, jag får väl se.

Förresten så vad jag och fiskade i förrgår och fick en stor abborre, stekt abborre är så jävla gott!
Synd att jag bara fick en stor och nån små, dom småa är inget att ha, tycker bara synd om dom så det är lika bra att slänga tillbaka dom och låta dom växa på sig (: , hade tänkt fiska idag med, men jag kvävs ju av mig själv och drunknar i mitt eget snor.
Så jag stannade hemma och vilade, medans jag låg och vilade kom Meryam in och gav mig en teckning som hon hade ritat åt mig. Söta barn hon har alltså. (marcus syster)
och idag när dom kom och hälsade på så, när Yonas såg mig så sa han typ "ah" , pekade på mig och sprang med öppen famn mot mig. DÄR har vi en söt unge! Jag vill ha en bäbis!

Jaja , nu ska jag gå och äta ostkrokar, sånna där som har legat i en öppen ostkroks-påse sen dagen innan så att dom är så där goa och lite halv sega.. mmmmmmh.

I miss Ya´ll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback