Farmor

Idag har jag varit och hälsat på farmor och farfar. Marcus hjälpte farfar med nån gräsklippare och jag satt och pratade med farmor, ämnet cancer kom eftersom hon har lungcancer. Det var kämpigt att sitta och lyssna och se att tårarna inte alls var långt ifrån på henne. Men hon är stark, jag älskar henne för det. Jag vill inte gå för djupt in på detta ämne för annars är denna kväll förstörd, så..

Imorgon åker jag, Marcus, Daniel, Emmy, Kristian och malin till norge över dagen. Får se om jag ids följa eftersom jag ska klippa matilda och sen så ska jag hinna träffa kjell och Gulli, som jag och matilda ska jobba hos i helgen, så det inte blir för sent, så jag får se, det beror helt på vad vi hade tänkt göra i Mo i rana.

Det finns en natt-club i mo i rana som heter "ramona". Detta är kul, för att.... (hoppas ni fattar)
Mo i rana blir "ramona". för "mo.et" u ramona sitter "i" "rana". så... ----> " RA (i)->mo<-(i) NA


hihihihih, finurligt.

Kommentarer
Postat av: Jennie (ANG3L)

Hej!

Tack så mycket för allt fint du skrev :) Tyvärr har jag utsett någon annan till vinnare, men skulle kunna tänka mig att göra en annan design till dig bara för att du verkar vara en så härlig människa. Du kan få bestämma vilka färger du vill ha, så kan vi se om jag får ihop något du skulle gilla. Jag tänkte göra det för att jag måste öva och göra lite reklam för mig själv ;) Låter inte det som en bra deal ? Hör av dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback