Farbror Frej

haha, ja. Det måste nog vara de styggaste programmet från förr. Han är så stygg att jag skrattar ihjäl mig. Om ni har tråkigt och inget att göra så ta en titt förbi youtube.com och sök på han.
Jag vaknade för typ en halvtimma sen, gick till kylskåpet och upptäckte att det fanns tjeckisk potatissallad!!! (!) Hade glömt att pappa sa att mamma hade gjort det åt mig. Jag älskar tjeckisk potatissallad, mmhh.
Ja, iaf, jag krängde lite sånt och nu sitter jag här, funderar över vad man skulle ha gjort idag. Det var inte fint väder som alla har sagt men jag hoppas att det är det i helgen i alla fall.

Nu är det bara 21 dagar kvar tills jag och Matilda åker till Holland. wiho.
Nä undra vad man skulle ha gjort nu, jag tror jag ska slå en pling till Matilda och höra vad hon gör (: Vi hörs.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback