Missliggare.

FY FAN vad kallt det är ! Det är -26 grader ute och bilen gick knappt att starta imorse. Som tur är så bor vi i Sverige där 99.9 % av befolkningen bor inomhus. Förutom TT, han bor i ett pant-skjul. Hur som haver så tycker jag synd om uteliggare som måste vara ute i den här kylan, fast jag tror nog inte att det är såå här kallt där dom befinner sig men ÄNDÅ! Jag minns när vi var i Stockholm förra sommaren och hälsade på släkt osv , nej förresten, det var ju dop! Hur som helst så var vi på stan och då satt det typ en Sigernar kvinna (En sån där påsk-kärring, men inte en muslim?) på gatan med en skylt där det stod "Jag är hungrig"  och hon såg jätte sliten ut och jag ville nästan börja grina medans jag stod där med min kebab i bröd. Jag hade tänkt gå dit och ge henne den och en 50 lapp men det "hade jag inte tid med" enligt dom jag gick med. Sen sa dom nått om att hon säkert hade typ 1000 ungar som satt och tiggde också, OCH?! Dom är väl hungriga i alla fall! Dom har väl inte valt att sitta där och tigga, inte valt att åka från sitt hemland och absolut inte trott att dom skulle få sitta där på gatan medans 1000 andra går omkring och igorerar dom med sina jävla portföljer. Jag stod där och kollade på henne med gråten i halsen och såg hur folk bara gick förbi och inte ens kollade på henne. JÄVLA FITTFOLK! jaja. Nästa uteliggare jag ser så ska jag köpa en fet jävla baguett och ge. (bara om det inte är en alkis) för har dom jävlarna råd att köpa sprit så får dom fan skylla sig själv om dom får gå hungriga + att dom kan fan vara rika, man vet aldrig :P

Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag nog spela lite poker. Marcus sitter här och svär åt Fall out 3 för hans hund är tydligen cp och allt är spelets fel. HAHA!

Kyss

Kommentarer
Postat av: Ida

"Förutom TT, han bor i ett pant-skjul." HAHA, jag dog av skratt nästan! Fel att skratta åt honom men den meningen var bara klockren ;D

Postat av: Ida

Blev lite av en konversation här nu!



Ja, jag ska flytta! In hos Marléne, hon har en trea så jag tar andra rummet! Sparar massa cash plus att det är tråkigt att bo själv :p Två flugor i en smäll!



Haha, det där kommer jag gotta mig på länge ;D

2008-12-10 @ 22:00:39
URL: http://idaroennholm.blogg.se/
Postat av: Erika.A (hamster no.1)

"(En sån där påsk-kärring, men inte en muslim?) " HAHAHHAA! dfet värsta är ju att jag fattar varför du skriver "men inte en muslim" för ...ja. Vi vet båda. Ah, alla roliga stunder vi har haft. Alla smeknamn och asgarv! Jag ska minnas dig förevigt! :)

2008-12-11 @ 22:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback