The butterfly effect.

Den filmen ska jag och Marcus se snart. Just nu sitter han och kollar på KungFu hustler eller vad den nu heter, den är seriöst den sämsta filmen jag har sett, varav 10 minuter. Jag blir bara förbannad på hur ful dom är :P
Idag jobbade jag 16-20, det sprutade folk och jag var svin hungrig!  Sen när jag kom hem så gjorde jag mig nått att äta ^^, jag älskar mat, än fast jag är kräsen som fan, är ingen kött-fantast direkt men det finns ju mycket annat som är gott!
Nä nu verkar det då inte som att det blir nå filmtittande för min del, Roger och Kristian kom just och jag antar att dom kommer att spela. Jag vet att Marcus skulle vilja spela nu men jag sa att eftersom jag ska jobba 8 timmar imorgon med ännu mer folk så vill ja helst gå och lägga mig tidigt än klockan 3. Dom sitter hela natten typ och skriker som fan, lätt att sova då eller (?) :S Nu spelar dom, så , hja... som sagt. "jippie".

Jag tror jag ska beställa hem SIMS och spela sönder så jag har nått roligt att göra.. Ska kolla hur mkt de kostar. Men det finns ju så många olika så, jaja. Jag får se =)

Sen på Onsdag ska jag nog ner till Lycksele och se Julshowen. Undra vad dom har hittat på de här året.

ÅH; JAG VILL TILL LONDON OCH SE MUSIKAL!! Jag har blivit musikal besatt, lyssnar på musikal låtar, kollar vad som finns att se och ja.. JAG VILL ! Nån som också vill ? ;)

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback