prooooh

Fy fan vad jag fryser alltså, det är -20 grader ute och det känns som det är ungefär lika kallt här inne. Dessutom tror jag att jag är sjuk eller håller på att åka på en riktig förkylning. Jag mår inte bra och är slö som bara den!

Hur som helst så har jag funderat hur man skulle kunna få tag i en bräda och skor att låna... Det känns så onödigt att slänga ut flera tusen på bräda, skor och liftkort för typ 3 dagar... hmm, jag ska höra mig omkring och se om jag kan skrapa ihop nått att använda. Nu ska jag nog vila ett tag för jag mår inte så bra.

På återseénde!

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Hejhejhallå! Jag har just nu en liten tävling i min blogg där du kan vinna någonting egenvalt, tjeck it out!

Kram! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback