Pizza

Nu har jag just gjort en pizza deg som just nu står och jäser. Jag är svin hungrig och gott ska det bli när den kommer ut ur ugnen!
I veckan är jag ledig från jobbet och det känns skönt som tusan! Men han ringde idag men jag svarade inte för jag hade inte så stor lust att jobba, jag menar, jag har fan jobbat hur många dagar som helst nu under 14 dagars tid... Så nej. Jag vet att om jag hade svarat så hade jag sagt "ja, okej då". För jag har svårt att säga nej, så därför svarade jag inte för då skulle jag acceptera nått jag inte hade lust med.

På torsdag ska jag och Matilda till Umeå och shoppa, har lite ångest för att det är så mycket jag behöver och samtidigt som jag vill bränna upp alla pengar på de så vill jag ju ha kvar nått nu under jul.. Men jag får försöka att prioritera det viktigaste. Det jag behöver är; En jacka, vantar, skor, jul/nyårs klänning och massa andra kläder... Men jag ska se vad jag hittar och se sen hur mycket jag har kvar...

PÅ TAL OM JOBB I DETTA INLÄGG... Tror ni inte att han just ringde ??? Så jag tänkte (innan jag svarade) Va fan, han kan väl inte be mig att komma och jobba nu en timme innan det stänger... så de var nog kanske något annat han ville, så jag svarade. Och de han ville var att jag skulle komma och jobba 4 timmar imorgon.. För Annika skulle komma senare. Vad tror ni jag sa? Jag sa JA. Men det var bara 4 timmar så det är ju inget alls, jag får fara hem kl 15.oo så det är ju lättförtjänade 4 timmar :)


Nä nu ska jag gå och baka lite pizza!
Kyss

Kommentarer
Postat av: Soledad

Gumman, du följer väl Idol 08? Såg du fredagens avsnitt när Johans fan blev helt hysterisk på scenen?



http://www.youtube.com/watch?v=M6MX1BpNUZM&feature=related



Min syster hittade det här klippet. Ärligt, jag kissar ner mig åt henne för det är så fruktansvärt pinsamt! HAHA

2008-12-01 @ 20:19:28
URL: http://soledads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback