Matilda din räv.

Du älskar cheesburgare lika mycket som mig ! ;D Och din kära "anonyma" kommentar var inte så svår att lista ut vem det var , det är bara du som säget att tonfisk är kattmat din räv :P MEN du tyckte då att min tonsfiskröra/sås var god såå , pilutta dig! Och förresten, jag vet. 18 DAGAR KVAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG OCH MATILDA ÄR SÅ PEPPAD! Det ska bli så roligt att få träffa dom igen!!!!! hihihhhihiiihhiihi.

Imorgon kommer min lilla Matilda hit och då ska vi nog bara ta det lugnt, Jag vet inte om jag skulle klippa henne men det ser jag väl imorgon ;D På tal om klippning, så har jag fått vet min julklapp från mamma och pappa. Jag fick ett presentkort hos Frissan på 1000 (!) spänn! Jag får välja vad jag vill göra, vad som helst! Så nu jäklar ska det bli ändring på kaluffsen! Det som är bra är att dom pengar som blir över, skulle jag få handla grejer där för. Typ hårgrejs! hihih. Jag tror jag ska klippa mig nått i den här stilen:


Men jag har ju mina jävla glasögon och då tror jag att det inte kommer passa... Men vi ser väl. Det bästa är att om jag inte passar i luggen så är de ju bara att jag sätter den till sidan eftersom den inte är superkort :) Jaja, om det blir skitfult så är det väl bara att jag rakar av skiten och köper en peruk.

Förresten , en liten händelse idag. Jag och Marcus skulle fara och äta och vi hann väl inte så långt hemifrån innan vi fick bensinstopp. Mitt i vägen vid luspengymnasiet typ.. Så det var bara att gå hem, hämta den andra bilen och hoppas att den hade lite mer bensin, köra och tanka i en dunk för att kunna tanka den andra skrotbilen. JAG TRODDE JAG SKULLE FRYSA HÄNDERNA AV MIG! Fy fan vad kallt det är alltså. Det är -10 grader ute just nu. Men det känns fan som -85!


Nu ska jag spela lite mer Poker, hihi.
ps. Jag ska senare informera hur många chees jag och matilda krängde! 18 DAGAR!!!!!!!!!!!!! WOHOOOOOOOOO!!!!! :D :D :D

KYSS


Kommentarer
Postat av: rävmatilda

EEHHEHE rävmat kan du vara. jag ska kränga tio. easy. man måste ju tänka på hullet så det inte försvinner.

2008-12-02 @ 20:18:00
Postat av: btw räv

hörredu, äre så ni stavar CHEESE på frasses? chees? WAtte`?

2008-12-03 @ 00:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback