Jag hatar rubriker, vet aldrig vad jag ska skriva.

Här sitter man ensam i grabbarnas stuga. Dom är i backen och glider, Matilda måste sova för hon hade en "hård" natt i natt (eeehehe) , ne men hon ska jobba i natt så hon måste ju få lite sömn. Så jag vet inte vad jag skulle ha gjort. Jag är lite halv-trött faktiskt, var i hemavan igår, hade inte tänkt fara för jag va trött med vi var först på stockis tills halv 1, sen drog vi på trolltunet i en havtimme, sen så fick Matilda för sig att vi skulle på hotellet för dom stängde 2, jaja, jag tyckte det var onödigt att betala in sig för bara en timme men när vi kom dit så såg vi ingenstans att betala in oss. Så vi gick in gratis.

Imorgon är det nyår, det blir Hemavan med säkerhet, men igår fick vi höra att det var slutsålt på förköps biljetterna (!) Det var ju inte bra, så det enda vi kan göra nu är att fara dit precis när det öppnar och köpa en biljett, man behöver väl inte gå in och va där fr.o.m det öppnar men så länge man har biljetten så är det lugnt ;D Hmm, jag undrar vad vi ska göra ikväll, Matilda jobbar ju så ja.. jag vet inte. Jag undrar även vad vi kommer göra den sista dagen på året... Jag hoppas att det blir lite kallare och snöar lite nu inatt så då kan man ju kanske fara ut och köra skoter! Seriöst, det regnar och är plusgradet. Jag blir förbannad för det är ju fan DECEMBER, och snart Januari! Nä nu...

Nu ska jag spela lite sudoku!
Kyss
Du är mitt allt <3

Kommentarer
Postat av: MJA

"eeehehe"

2009-01-09 @ 22:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback