Hollisar.

Shit, nu är de bara 6 dagar kvar tills Jan och Bauke kommer, eller snart bara 5 :O Tiden går så fort att jag knappt hinner med. På lördag far vi till Umeå för att hämta dom. Shit, jag blir stressad!

Imorgon ska jag i alla fall tvätta, de ska bli skönt att ha allt rent! Idag jobbade jag 7 timmar och det var folk HELA tiden! Sen mitt i allt kom det 40 st hockey spelare och skulle käka. Ja, som sagt så var det fullt upp och jag är så sjukt trött nu. Ska gå och dusha och sen ska jag sova... Så jag orkar inte skriva så mycket nu.

Slänger in en bild på Bauke och Jan , hitta nån som Bauke har skickat. Det kommer bli så roligt! hihi.
 Well, de var väl inte den snyggaste bilden men det är i alla fall Bauke i randigt och Jan i grått.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback