Good reason to hate.

Idag sov jag till 1... Det är hemskt! Jag önskar att det fanns något roligt att göra om dagarna så man klev upp en vettig tid. Jag är nog seriöst Sveriges tröttaste människa, jag är jämt trött, förutom när jag väl ska sova. Då ligger jag uppe och tänker på massa saker, onödiga saker. Jag somnar seriöst aldrig före 2, och om jag skulle känna mig trött vid typ 11 så tänker jag "Äh, klockan är så lite så jag är nog uppe ett tag till" VARFÖR? aja, jag hoppas att det kommer vända någon gång.
Imorgon ska jag i alla fall till Umeå med Matilda (!) Jag hoppas att jag får min lön då! Det känns som att jag inte kommer få det för jag får inte lönen på ett bestämt datum, dom sätter typ in den när dom har tid eller nått, vilket är fel! Jag får lönen första veckan i månaden, Jag kan ju inte betala nån räkning så de får Marcus göra och jag får betala han senare, men det funkar ju inte. Varför ska han måsta slösa alla sina pengar bara för att min chef är störd? Det är ju något lurt med lönerna, vad gör han med skatten han drar från mig, tar han den själv? Hur ska jag veta om han gör det? Ja mena, tar han skattepengarna så ska han få se på fan, för om jag jobbar "svart" , varför i helvete ska han då dra skatt?! jaja, jag får bara hoppas att jag får pengarna, annars kan jag ju inte fara och shoppa.. jävla skit.

Nu ska jag spana runt lite på kläder och se vad man skulle kunna tänka sig att köpa!
Kyss



ps. Sorry Matilda för att jag skrev "chees" istället för "cheese"! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback