God natt mina vänner.

Jag har just sett "Harold & Kumar, Escape from Guantanamo Bay" med Matilda. Vilken sjuk film men det gick väl att se. Däremor "Smart people" som jag och Marcus såg igår, Sög! Eller alltså, den "sög" väl inte men den var inte så bra. Så jag skulle nog inte välja att se den igen. However, man fick se lite av Amsterdam i slutet av filmen och jag vill dit! Det är så fint i Holland!
Imorgon är det nått på Hotellet, det är ju lucia. Shit vad tiden går fort, jag menar, julafton är om 11 dagar (!). Undra vad man skulle ha gjort. Jag tror nog att det blir att vara hemma, se en film och ta det lugnt. Eftersom jag börjar jobba kl 4 imorgon och på Söndag börjar jag 1, det kommer bli en lång dag, säkert mycket folk och så. Jaja, jag överlever :) Jag jobbar ju bara 6 dagar till, sen har jag "jul lov" hemma i Hemavan med några vänner. Det ska bli sköööönt med 2 hela veckor utan en dag på Frasses.

Nä nu ska jag gå och jaga bort Marcus och Roger från tv-spelet så Matilda kan få sin "säng". Dom har spelat hela jävla dagen. Aja,
Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback