Finding memories.

Vaknade och var svin trött så jag gick och ställde mig i dushen. Sen klädde jag på mig och gick till ICA för att handla medans Marcus var hemma och städade. Sen kom han och hjälpte mig att handla. Sen for vi på Yngvesson för jag skulle hämta ut min farbrors mobil, skitny Sonyericsson. Helt splitterny! Då börjar jag tänka att varför ska äldre människor ha dom fetaste och nyaste mobilerna när dom knappt vet vad som finns att göra med den. Dom ringer ju bara med en mobil och när dom har tid så försöker dom skriva ett sms som tar ca en halvtimme. Jaja, den va snygg i alla fall, 8,1 mpxl. Sen for jag på apoteket för att hämta ut mina p-piller, men då sa hon att receptet gick ut i September (!) jaha? Jag har ingen aning vad jag ska göra nu, jag vet inte hur de funkar här i Storuman, är det bara att fara dit eller måste man boka tid för nått som tar 1 minut ? Aja, jag måste göra det så snart som möjligt i alla fall.

Jag hittade lite bilder på min mobil :)
BorisUtsiMarcus med min storfångst!Utsi stekerPatrullenMin bäbis! <3Fjortisen 7/12 -08

Farmor, Farfar och Pappa kommer hit och hälsar på sen, dom har varit i Lycksele en sväng. Pappa fyllde 43 år igår faktiskt :) Nä nu ska jag kolla runt litegran och lata mig. För sen ska jag städa toan och sovrummet!

Kyss


Kommentarer
Postat av: Erika

ÅHHH! Vilka roliga bilder! "Patrull" bilden är underbar! Minnen! (snyft)



..och bilden på Boris....ja, jag behöver inte ens tillägga nått. skratta sönder var orden

2008-12-09 @ 12:02:40
Postat av: Anneli

Så jävla snygga bilder! :D Jag saknar att ha någon att skratta och fula sig med!

2008-12-10 @ 12:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback