Always look on the bright side of life.

Grabbarna for just till backen och Matilda ligger och sover, undra vad jag skulle ha gjort. Kanske drar på konsum en sväng och handlar lite mat. Eller.. Ja. Ikväll ska vi äta god mat. Jag längtar!
Ikväll blir det i alla fall hotellt, fy fan vad kul det ska bli, hoppas det är mycket folk som man känner, fast det lär nog vara överlägset med turister och förmodligen proppfullt. Jag hatar de, men jag ska försöka ha det roligt även ifall jag får panik och mords-tankar när man får en armbåge i ögat av nån lätt avkklädd 14 åring. Sen så har jag inga skor att ha på nyår förutom mina jävla stövlar eller vad det är, korta stövlar så jag känner mig som en cowboy. Men jag har ju inget annat val. Jag glömde alla mina skor i storuman, jag tror fan jag glömde allt där! jaja, men jag har ju överlevt hittills med mina cowboy skor och mitt enda jeans par. Just nu har jag på mig ett par som jag fick låna av Matilda. Nu svamlar jag...

Ska väl gå på bankomaten och ta ut pengar till B och sen ska jag på konsum eller om jag väntar tills Matilda vaknar..

Kyss

Kommentarer
Postat av: Sole

Gott nytt år, kära Madde. Jag hoppas att ditt kommande år är fullt av kärlek och lycka! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback