Umeå

Tog en sväng dit igår med Matilda och Marcus, hittade rätt mycket för lite pengar. Va meningen att jag bara skulle köpa ett par skor och ett jeans par, men det blev som sagt mer eftersom det var rea överallt ! Så, vi blev glada.
Jag köpte jeans, en tunika, en cardigan, ett par shorts, leggins, en halsduk (som förövrigt va skitsnygg) (!) , och ett par skor. Har försökt leta bilder på dessa saker men hittade inga på nån förutom skorna, cardigan och shortsen. Kan inte ta egna bilder eftersom min kamera har pajjat tack vare att Marcus inte har nån hjärna ibland, well, jag trodde att min närkommande Holland resa inte skulle kunna komma med på bild tack vare detta, men då kom jag ju på att min vän Daniel har en ungefär likadan kamera, samma märke iaf, så minneskortet borde passa på den.. Så bilder från holland kommer ni få se.
Ska leta fram mina kvitton på kameran för jag ska ha 1 eller 2 års garanti, om det bara är ett år så har jag ju till jul på mig att leta fram kvittot och skicka in den, jobbig att det är i Mo i rana bara, så det blir troligtvis en tripp dit. 
Jag har letat överallt känns det som efter den där kartongen men jag hittar den inte. Jaja, den finns väl nånstans, jag har ju flyttat från min lägenhet för inte så länge sen så den ligger väl längst ner i en annan kartong.

Nu är det soligt ute, funderar på att dra en fiske tur, det har slutat brännas på min armar och rygg efter dom där 2 dagarna ute i solen, så nu är jag brun =) .... eller brunarE kan man väl säga (: Nä, vi hörs!

PUSS

Här är mina skor :
Shortsen är gröna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback