Studenten

Jag har nästan börjat fatta att jag har tagit studenten. När jag kollar kollar på bilder under gymnasie tiden så saknar jag de som stod mig närmast, så himla mycket. Det kommer kännas lite skumt när jag kommer hem från utlandet och vet att skolan har börjat, då sitter man här med all tid i världen att göra vad du vill, men det kan man inte. Vars kommer man utan pengar, för att få en inkomst så måste man ha ett jobb. Men vad har jag ? Bara utgifter. Äh, det ska bli skont att flytta till en ny lägenhet och slippa de här skithålet.
jaja, det var inte det jag skulle prata om. Jag kommer sakna min kära Estet klass, även fast det var lite jobbigt ibland, men jag tycker inte man ska se tillbaka på det som att det var det värsta som har hänt, för det är det inte. Så varför gnälla på att Lycksele söög och att lärarna var cp. En sak att gnälla DÅ, men nu ? TILL och MED på självaste studentdagen så hörde man gnäll. FUCK THEM, det är över nu, varför lägga ner energi på att blir arg på något som redan har varit ?

Man är bara människa .



/ Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback