SonyEricsson C902

Ska bli min. Det är en söt telefon med bra funktioner, hårda knappar som inte spricker i första taget. Jag hatar min nuvarande mobil. Knapparna har spruckigt, vissa knappar har lagt av och högtalaren är sprängd. Jag har redan skickat in den för samma anledningar, fast sist slutade den bara fungera. I alla fall så fick jag en ny... som nu har hållit i några månader, kanske.. 4 ? Så jag ska skicka in den, förhoppningsvis får jag en ny igen. Men skit samma, jag ska iaf köpa en ny, och när jag gör det så blir det SonyEricsson C902. Den kostar dock 5000kr men det är nog värt de.
Min kära lilla Matilda fick en sån av sin pojkvän i present (?). Snällt av han. Jag fick ju min mobil av min älskling med men den suger ju , som jag nämnde ovan.

Min Mobil :
Den är ju snygg men helt värdelös. Den knakar och lever om när man skriver sms och ja.. Jag har redan nämnt felen.




Min framtida mobil ( om ingen finare kommer ut ) :
Den finns i svart och röd. Den kanske inte ser så "speciell" ut här men den är grymt snygg och skön att hålla i, skön att skriva med.. Den är bara... skön.


Kommentarer
Postat av: Jannike

Telefonen som du har nu köpte jag för ett tag sen, och jag var tvungen att skicka tillbaka den på typ en vecka eller nåt. två knappar sprack efter först två dagar o sen sprack en till nån dag efteråt, plus att hela övre delen av telefonen var sned :p skitkvalla!

2008-08-09 @ 19:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback