som vanligt

så ska allt skita sig för mig, än om denna gång är en liten sak men, jag fick ju låna Daniels kamera till Holland för att Marcus hade sönder min, så idag va vi till Storuman för jag skulle göra lite ärenden och så hämtade vi kameran. Eller Marcus gjorde det, iaf, när jag kommer hem upptäcker jag att vi inte har samma överförings kablar !! Så jag måste upp dit igen, men har jag nå pengar för att tanka bilen? Nej! Fan alltså. jaja.
Jag tror inte att minneskortet mitt inte passar heller, va fan ska jag göra ? Jävla cp som måste ha sönder min fina, rosa kamera </3...

jaja, nu ska jag gå ner och kolla om minnes kortet funkar, leta min laddare och se om den också passar.
Jävla kuk.

/Madde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback