SHIT !

Imorgon åker vi! Det känns helt sjukt, jag har ändå inte fattat det. Jag har längtat i 3 månader och nu är dom 3 månaderna förbi, shit, jag kommer inte kunna sova inatt. PLUS att jag inte har packat färdigt, jag vet inte hur alls ska rymmas. Seriöst, jag måste ha en PHET väska som handbagage. Mitt nästa inköp är en ny resväska. Min är ful, liten och sliten så jag tror det är dags för en sprillans ny, synd att dom är så fruktansvärt dyra. Eller det beror ju på, men vill man ha en snygg jävel så kostar det ju skjortan också (: äh, jag klarar mig.

Nu ska jag gå ner och hänga upp tvätten, göra en pack-lista så jag är säker att allt är med. Jag brukar tänka att "äh, jag har passet, mobilen och plånboken, det är i alla fall det MEST viktigaste". Nog för att det skulle kännas surt att glömma nått annat viktigt som t.ex kameran, men men, huvudsaken man tar sig dit och hem (:
Efter jag har packat och de så blir det en sista fisketur ut för vet ni vad? Nästa gång jag skriver... så ...

ÄR JAG I HOLLAND !!! :D

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback