Holland !

Nu sitter jag och Matilda i Baukes rum. Idag ska vi fara och kora Gokart med nagra av Baukes vanner. Jag langtar. Nu har vi varit ute varje dag sen vi kom! Det ar sa rolig! jag vill inte hem , jag hatar Sverige.
Igar var vi i Leeuwarden och shoppade, da sag vi en Coffieshop, det ar egentligen sjukt att det ar tillatet emn det kanns  inte sa markvardigt nar man ar har (: cause I don't care :b 

Jag har inte skrivit natt for vi har haft fullt upp med att gora saker.. Men nu skriver jag i alla fall.
Om ni far chansen nan gang sa ak till Holland, det ar sa otroligt fint har och alla manniskor ar sa underbart snalla. Jag alskar Holland ! ,<3 jag kommer do nar vi aker hem.. Jaja,.

PUSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback