Det är soligt

Men fan inte varmt. Jag hatar detta. Jag har klagat i några inlägg om vädret, men vad ska man göra om det bara suger ? Jag beeer till gud att det kommer var fint väder i Holland. Har just pratat med Bauke, det är han vi ska bo hos, eller han och hans familj rättare sagt, och han sa att det skulle vara fint väder, men varför säger väderleken att det ska vara regn då? Ja, jag vet inte. Man får bara hålla tummarna!
Undra vad man skulle ha gjort idag, kanske fara ut och fiska, ut och gå, springa. Ja, jag vet inte.
Imorgon ska jag i alla fall vara barnvakt åt 4 barn, hoppas det kommer gå bra. Ja, det är ju klart att det kommer gå bra, det är ju världens snällaste barn (: Hmm. det är inte länge kvar nu.. :

Imorgon: Sitta barnvakt hela dagen, Marcus andra syster kommer på kvällen ifrån skåne och hälsar på.
Över morgon: "Working 9 to 5"
ONSDAG: HOLLAND!

Förresten, någon som vill ha gratis makeup ? =) samla lite poäng och få persentkort på kicks m.m ! Helt gratis!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=40719

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback