Deprimerad.

Seriöst, jag vill inte vara här. Jag tror att det blir att flytta ner till holland efter nyår, 6-12 månader. Jag är så deprimerad, jag har aldrig haft det så bra som jag hade det då. Jag saknar alla människor, familjen, aktiviteterna...allt. Jag älskar landet! När jag lyssnar på låtarna som vi lyssnade på då så börjar jag gråta , jag ringer till Matilda och hon känner precis samma sak som mig. Vi åker ner tillsammans för att hyra en lägenhet, hitta ett jobb och ha roligt.

jag är så jävla förstörd, har ångest och vill bara grina. Jag kan inte äta, vill bara sova och gråta mig till sömn. Jag vill dit nu, hade jag haft pengar hade jag lätt stuckit! Utan att tveka, varför stannade jag inte? varför är man så dum??

jaja, jag har bara 5 månader kvar i Sverige, sen far jag !

HOLLAND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback