tjofräs

Här sitter jag, ont i halsen. Kan inte svälja och när jag pratar så låter jag som en sluddrande alkis. Känner mig helt utveckligs störd och andedräkten är ju inte den nyaste precis. har borstat tänderna 3 ggr idag och inte fan hjälper de. Ne de är väl klart att de luktar satan med 2 stora var-skorpor i halsen :s

Idag va de första gången jag åt "riktig" mat ist för 2 glassar å massa vatten..
dvs EN korvskiva!
Jag som är hungrig jämt och äter all god mat som kommer i min väg får sitta nu och plågas medans min mage skriker efter tacos eller vad som helst!
Fy fan vad jag är hungrig alltså! helt sjukt..

Längtar tills jag får och kan äta mat igen! Jag ska svulla ;D
Ne, de är ju inte bra de heller.

Undra hur mkt jag väger nu :b ska checka när jag hittar en våg!
aja, Nu ska jag ta min medicin. vi hörs !
Puss

Kommentarer
Postat av: Helena Ö

Shit snacka om en bantningskur from hell :S

2007-11-12 @ 16:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback