"äntligen" !

Över. Kom till gunnarn kl 10 typ efter en övernattning på Lassarettet i lycksele.
Nu är man sjuk skriven en vecka. Det känns faktiskt surt, för jag hade hellre varit på skolan
utan denna smärta än att ligga och sova, typ dregglar och är livrädd att jag ska få en blödning så jag måste åka akut till Lycksele igen !

fy fan, igår när jag skulle sövas så grät jag som fan, va livrädd och han som skulle söva mig kramade mig och va hur snäll som helst.
Ja, såklart så finns det ju korkade männikor, denna gång så va de doktorn. han som skulle cutta av halsen typ. Han va utlänning, typ ryss och plusset va ju att han va vindögd !
Hur elak som helst ! -" ne, vi har pratat om detta, du fick ågra dig om du ville så det är ingen ide att du grina. Kom och lägg dig nu så vi får de bortgjort" ... JÄVLA CP!
jag höll fan på å skita ner mig när jag va där, fick se alla grejer som dom skulle använda å allt så tårarna bara spröt, >TILLS! jag fick lugnande medlet!
Allt blev så underbart, jag fnittrade typ och tänkte att dom fick göra va fan dom ville. All rädsla försvann och sen fick jag sövmedlet. Jag minns och jag räknade till 13!
När jag va på typ, 6- 7- 8 sekunder så tänkte jag Va i helvette, ska jag inte somna snart !
För jag har ju hört att man hinner inte ens räkna till 3! men men.
jag somnade iaf och vaknade av massa ljud, en suddig lampa och mitt namn som ropades.
Sen sovde jag typ en halvtimme-timme. Vaknade på intensiven och mådde kuk.
Hja,.. JAG SPYDDE SOM EN JÄVLA GRIS ! direkt någorn pratade med mig eller rörde mig så minns jag att jag kände mig svinförbannad och så spydde jag blod .. hela dagen..
men direkt efter så mådde jag hur bra som helst igen ca 30 min, och då va de igång igen

jaja, fick nån illamående pruta, spydde 2 ggr till efter den sen så slutade jag.
men jag har aldrig kännt mig så svag som då. Inte ätit, spytt massa blod + at tjag inte hade nått att spy så de gjorde ju saken inte bättre med lite frätande galla i halsen som är nyopererad , och så alla smärtstillande medel jag fick i armen, så jag kände mig som en kärring på 70 bast ! Huvva, vill aldrig opereras igen !

Sen när jag började må bra så kom Boris, Anneli, Erika och utsi och hälsade på . De va jätte trevligt eftersom jag fått ligga i de där rummet helt ensam en hel dag! Så jag fick skratta lite och de fick jag ta igen idag!
Har typ ont träningsverk i ryggen och i magen ! :b
Säker för att jag har legat hela igår dagen och därav ryggsmärtorna,
och magont har jag nog pga att jag tog i som fan för att spy igår å likaförbannat så kom de inget! Så jävla plågsamt !

jaja, nu har jag fått smärtillande medicin iaf, mpste äta 2 olika mediciner 4 ggr om dagen ! så de blir alltså 8 piller om dagen jag ska ta ! åååh, de gör så ont att svälja :s

Men hellre att svälja än den andra vägen Jag hade en liten fajt om hur fan jag skulle ta medicinen igår kväll med en sköterska, men jag fick som jag ville. Inte fan vill jag ha nått i röven Kunde inte röra mig typ så hur fan hade de gått till, å då klämmer hon ut sig : " men jag kan ju hjälpa dig "... I helvette heller.. NEJNEJNEJ", sa jag vill inte ha nån rövtablett!
Så hon ringde nån läkare och frpgade om jag kunde svälja dom ist å de kunde jag !
De fula va ju att de va typ vanlig alvedon å en till tablett typ, å inte fan ska dom in i röven!? :b Ne, fan heller !

jaja, nu ska jag gå och sova och ta lite medicin och plågas lite ! jag är hungrig som fan men kan och orkar inte äta nått !
de enda jag har ätit sen i Söndags natt kl. 00.00 är 2 glassar !

aja, klassen, vi ses om 7-10 dagar ! <3

tack marcus för att du ställer upp på mig ! Love you .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback