10 dagar nu.

10 dagar sen dom slet halsen av mig nu och jag har fortfarande ont,
Ska de va så? Det kan fan inte va normalt! :s
aja, huvudsaken att jag kan äta och så, Men magsäcken har ju krymt så jag känner mig svin hungrig men kan, typ som nu, inte få i mig mer än några makaroner och en halv korv :s
Äh, den riktigt hungern kommer väl tillbaka sen. ( Hoppas inte )

Här sitter jag, i min ensamhet. Älsklingen slutar kl 16.00 så han är väl inte hemma förrän halv 5 :/ Men sen är de helg och då får jag vara med han hur mkt jag vill! <3

å på Måndag så börjar jag skolan.. Längtar faktiskt men jag är rädd att jag har missat ännu mer av skolan så att jag inte hinner ikapp innan studenten.
har ju inte varit på skolan på 2 veckor.. 3 veckor om man räknar lovet men under lovet så fick man inga läxor så.. :b
Saknar min klass och mina vänner, vill skratta!
jag saknar min lägenhet. Hur ska de bli när jag flyttar ut. Då har man ingenstans som man känner att de är mitt eget.
Eller de vet jag ju aldrig nu, man vet aldrig vad som kan hända på 7 månader.

Tänk vad tiden går fort.. Nyss va man där å nu ska man bort igen.
Bort till vad? Ingen som vet..
Får väl bli en hamburge-stekare.. Vet inte vad jag vill bli, De är ju tur att man kan plugga när man är 30 , men vad ska man göra tills dess ?
Äh, ska jobba ett år och sen plugga upp betygen , jag hoppas att jag kommer orka.
Det är så mkt bekymmer varje dag, lika bra att glömma dom för imorgon kommer det nya.

Puss :-*

Kommentarer
Postat av: idamari

du orkar, det tvivlar jag inte på. du är duktig och du har ju inte haft det jätte lätt nu när du varit sjuk, allt blir mycket bättre det lovar och tror och vet jag : ) sköt om dig, puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback