Slutat jobba.



Imorgon är det min sista arbetsdag under detta lov :) Jag ska sluta kl.15.00 för att jag ska hinna med bussen till älsklingen, längtar! <3
Han ringde och ville att jag skulle komma imorgon, (undra vad han vill) ? ;) hehe. Är nyfiken, för han småtjatade typ att jag skulle ta ledigt dom sista 3 timmarna , sötnöt.

Idag lämnade jag in min tidslista från de jag har jobbat nu under lovet. Och när jag hade slutat så gick jag till Wärdshuset och lämnade in tidsrapporten där också , så bra med pengar kommer jag nog att ha denna månad, eller det kanske är nästa månad ;b hoppas att det är denna iaf, Eller det spelar väl ingen roll ;)

återkommer senare ikwell ;) Kyss ;-*


----
Nu är jag tillbaka :) Var och hämtade farmors vantar som jag hade lånat och glömt i puben när jag jobbade där förra helgen . Pappa och Mamma skjutsade mig dit och så på vägen så stannade vi på statoil och köpte en dricka och snus :b

Jag har skrivit att jag inte trivs med min familj så mkt, men det går upp och ner :) Innan vi for på statoil så tyckte jag dom va dryg, men sen när vi va där och när jag skulle säga hejdå till dom så tyckte jag nästan synd om dom, för jag har inte varit hemma nått alls, förutom när jag sov där fösta natten på lovet. Stackarns dom, dom får bara träffa mig under loven. Fast jag skulle nog inte vilja stanna hemma nå mkt längre till ändå ;) tråkigt som fan !
Men älskar min familj för dom ställer upp för mig när jag behöver dom, och dom försöker ju göra allt för att jag och min bror ska va glad, även fast brorsan är en uppäftig liten skit ibland. Fast igår var han snäll, jadu, skenet kan bedra som sagt ;) Vi ses om ca 2 veckor igen familjen <3 Och dessutom kommer Marcus med mig upp !

Imorgon får jag träffa min gullegriis ;> hihi.

Ne nu ska jag snoka runt lite och ha allmänt tråkigt. Pusshej ! :}
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback