Hemavan.

Japp, nu sitter jag här. Ensam i mörkret. Farmor har gått och lagt sig, farfar är i gränsen med ngn kompis och här sitter jag, väntar på att älsklingen ska sluta jobba kl 00.00. Då skulle han ringa mig, bara vänta och se. Nog tror jag att han ringer för han lovade :) Hoppas.
Varför jag sitter här hos farmor är för att jag ska jobba imorgon kl 10.30. Och jag ville inte kliva upp 07.00 och sitta här och vänta tills jag ska börja jobba, nej. Så då bestämmde jag mig att sova över här.

Usch, jag tycker så synd om min kompis Angelica. Hennes pojkvän har lämnat henne, dom va tillsammans i ca 2 år och sen så lämnade han bara henne. Åkte tillbaka hem till Göteborg igen. Hon mår verkligen dåligt, har pratat med henne rätt mkt nu på telefon och så. Men nu har det gått 2 månader och hon är precis lika ledsen och nere. Okej, 2 månader är ingenting för dom hade skapat så mkt tillsammans. Han flyttar från gbg till henne i Boden.
Och mycket, mycket annat har dom gjort för varandra som är minst lika "stort". Och så gör han bara så här . Hur kan man.

Jag vet hur dåligt hon mår för jag har själv varit med om det. Skillnaden är att han insåg att han gjort fel efter 3-4 veckor så vi är tillsammans nu/fortfarande. 2 år och 3 månader blir det den 30.e april <3
Men grejen är att jag mår fortfarande dåligt över det som hände. Orkar inte berätta vad som hände för jag vill försöka glömma det och det gör mig bara arg av att tänka eller skriva om det.
Men han ljög och svek mig hur som helst, gick ner 8 kilo på 2.5 veckor, not good.
Och just nu kämpar jag för att inte tänka på det varenda dag, kämpar för att försöka lita på honom, det går väl framåt men med en fart som inte är hög. Måste verkligen försöka bättra på mig för annars kan det sluta illa igen och då kommer jag nog inte att orka. För de var dom plågsammaste 4 veckorna i mitt liv. Dessutom så var det sommarlov..
Det jag söker är typ en bekräftelse om att han verkligen älskar mig. Jo, han älskar mig men ja.... kan inte förklara. Orkar för den delen inte heller.

Iaf, snart fyller jag 18 ;) Han säger att han ska ge mig en överraskning, han har hållit den överraskningen hemlig i.. ja du, jag vet inte hur länge, typ 5-6 månader. Åh, han är så söt, för jag tror jag vet vad det är ;) Och han säger att om jag är snäll så får jag den på min födelsedag ;>

Aja, nu ska jag kolla runt lite och sen ska jag vänta tills snutt ringer ! <3

Kyss, LAV YA ! / dinmadde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback