Hemavan.

Nu sitter jag hos farmor och farfar, Ska snar fara och jobba igen. Har jobbat på badhuset i 8 timmar och nu kl 20.00 ska jag lyfta mitt ass och fara till jobb nr.2 . Ska jobba i baren tills typ 2. Känns väl bra att man får pengar men det suger ju för jag är svintrött sen igår då jag körde samma skift som idag, Men de är ju tur att det är sista arbetsdagen idag på Pubben. Sen är det bara på badet jag jobbar. Money som tusan.

Marcus kommer troligtvis inte ikväll, knäppis. Tycker att han ska komma men han vet inte vad han ska göra här . JAHa ?! Vadå, jag bor ju för fan här. JAG, DVS, HANS FLICKVÄN JAG bor för fan hääär. Jaja, han kan ju skita ner sig. Ska fan sluta komma till han om det är så han vill ha det. Jag slösar flera jävla 100 i månaden för att fara till han och han har inte varit hos mig NÅGOT ! Blir så jävla ledsen och besviken. MååÅÅåh.
Ska ringa han igen nu .

Pusshej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback